The 2-Minute Rule for قیمت دستگاه تصفیه آب ایرانی

Wiki Article

کامتک که از معتبر ترین شرکت های تصفیه آب در تایوان است، محصولات بسیاری را تولید و عرضه میکند. برخی از این محصولات شامل موارد زیر است.

تعداد فیلترهای موجود در این دستگاه به ۶ می‌رسد که به لطف این فیلترها، می‌توانید مواد جامد، ذرات معلق، رسوبات، باکتری، میکروب‌ها، نیترات‌ها و … را از آب آشامیدنی خود پاک کنید و با خیال راحت از پاکیزه بودن آن، آب تصفیه شده را نوش جان کنید.

هزینه تعویض فیلتر و سرویس تصفیه آب برای تصفیه آب نیمه صنعتی ۲۰۰ گالنی بسته به میزان استفاده سالانه ۱ تا دو ملیون تومان و برای تصفیه آب خانگی بسته به میزان مصرف بین ۵۰۰ تا ۱ ملیون تومان درسال میباشد(هزینه براساس نرخ سال ۱۴۰۱ میباشد)

فیلتر قلیایی یا قلیایی کننده آب با یونیزه کردن اب باعث کاهش بیماری هایی نظیر قند ,چربی و مشکلات گوارشی و بی حالی و درد میشود

و تصفیه آب فیلترو که بهترین دستگاه مونتاژ شده با متریال تایوان در ایران است

امروزه با توجه به کیفیت نامناسب آب شهری استفاده از تصفیه آب مناسب امری ضروری برای سلامتی خود و خانواده‌تان به شمار می‌رود. شناخت برند های تصفیه آب پرفروش و معتبر و به شما این امکان را می‌دهد تا با خیالی آسوده به خرید دستگاه تصفیه آب مناسب برای خود بپردازید.

ارزش های اصلی شرکت ما نه تنها شامل عرضه محصولات بادوام و مستحکم، بلکه ارائه خدمات خوب و مشاوره حرفه ای برای مشتریان محترم می باشد.

شرکت تصفیه آب پیور پرو، برای تامین نیاز به سیستم های تصفیه آب و قطعات آن در کشور آمریکا تاسیس شد.

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود.

در تصفیه آب به اسمز آب ناخالص از یک غشای نیمه تراوا با شدت عبور قیمت دستگاه تصفیه آب آمریکایی می کند و در این رویکرد، انواع آلاینده ها و املاح محلول در آب در یک طرف محلول باقی می ماند. آب تصفیه شده نیز به سمت دیگر هدایت می شود.

دستگاه تصفیه آب خانگی اکنون به بخشی اساسی در هر آشپزخانه تبدیل شده است و تولیدکنندگان این محصولات برای بدست آوردن سهم بازار رقابت می کنند.

آکوا یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین برندهای تولید تسگاه تصفیه آب در بازار است که محصولات بسیار متنوع و باکیفیتی را ارائه می‌دهد.

این خاصیت ممبرانها باعث استفاده گسترده آنها در انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی شده است.

حال ممکن است برای کاربران این سوال پیش بیاید که دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی بخریم یا تایوانی؟

Report this wiki page